8. Ha egy kérdőasztrológust kudarc ér vagy bakizik (mert hát ugye az minden szakmában megtörténik) sose kezd kételkedni a módszerben?



Nem, hisz nem a módszer  rossz, csak egy jó kérdőasztrológus is bakizhat hogyne! Hiszen emberek vagyunk, fáradtabbak,betegebbek, elnézhetünk valamit, esetleg gyakorlatlanok vagyunk még stb. De! Az a jó kérdőasztrológus, aki ilyenkor nem hárít, hanem nekiül képletnek újra és megpróbálja megkeresni a hiba okát - és általában meg is lehet találni!Pl. a tanárnőm aki tizenvalahány éve horary-zik, most tavasszal 2x is elrontotta a fiának egy-egy kérdését...hogy miért, ki tudja? Vagy nekem is volt amikor még gyakorlatlanabb voltam, hogy volt egy munkaügyes kérdésem és azt hittem a képletből, hogy van munkahelye az kérdezőnek, mire rám förmedt, hogy milyen hülye vagyok még ezt se tudom megállapítani, hogy ő munkanélküli? Mire szépen leültem és újra végigbogarásztam a képletet, mit nézhettem el és lám, megvolt a hiba - amit egy életre megjegyeztem azután. De hát a hibáiból tanul a legtöbbet az ember.