7. Nem ijesztő-e néha ez a tudás, nem nehéz-e néha eldönteni egy kérdőasztrológusnak, mennyi infó tesz jót a kliensnek?

Nem ijesztő az asztrológusnak. A kliensnek lehet, de épp ezért annyit kell neki mondani, amennyire kíváncsi, és épp ezért érdemes akkor asztrológushoz fordulni, ha jól meggondolta az ember és tényleg tudni akarja. 



Amikor tudnia kell, most jobbra vagy balra menjen ahhoz, hogy ne a szakadék mélyén kössön ki. Általában próbálunk mi is pozitívak maradni és alternatívákat felkutatni a képletben de azért nem mindenáron. Megmásítani nem érdemes az eredményt, csak mert jobban hangzik - akkor semmi értelme az egésznek -, nem mellesleg többször bebizonyosodott már, hogy amikor mondtam valamit és lehurrogtak, utána kiderült, mégiscsak a képletnek volt ám igaza! Pl. egy lány, aki az álmatlanságát vizsgáltatta ki és mondtam neki, hogy a szívével is mutat valami problémát a képlet mire közölte, hogy márpedig neki megvizsgálták és semmi baja a szívének....hát jó. Aztán pár hét múlva felhívott, hogy bocsánat, de azóta csináltak egy másikfajta vizsgálatot és tényleg találtak valamit a szívével kapcsolatban is...hoppá! Vagy a kedvencem az a cica, aki egy visszatérő kedves ügyfelem macsesza ésnagyon rosszul volt tavaly és mindenáron azt akarták bemesélni nekik, hogy fehérvérűségben szenved a cica - mire én néztem jobbról, néztem balról a képletet, és mondom én itt vérbajt nem látok, viszont a húgyutak és nemi szervek bizony bajosak - és mit ad isten? Szerencsére egy olyan dokinőhöz került aki hallgatott az ügyfelemre sőt megköszönte, hogy eligazítottuk merre keresgéljenek! És végül is kiderült: a cicának vesebaja és valami nemi szervi baja is volt azóta is kezelik sikeresen vele.