Kérdezd a csillagokat - 9.h.a kérdőasztrológiában 1.rész



9-es ház felsőfokú tanulmányok, asztrológia, ezoterikus tanfolyamok, mindenféle energiás gyógymód. 

Tehát amikor a betegségeknél keresünk kezeléseket, terápiákat, akkor meg lehet nézni, aki hisz benne, a 9-es házat is. Vagy ha valaki agykontrolozik, vagy reikizik, vagy prána nadizik, akkor azt is meg lehet nézni, hogy azzal nem lehet-e, vagy egyéb ilyen dolgokkal segíteni rajta. Tehát például ezt is bele tudjuk venni a repertoárba. 

Vagy ha ilyen ismerőse van, aki ezt csinálja, tehát barát, akkor a 11-es házat kell nézni majd a betegségeknél. Ha én magam tudok, mondjuk tanulok agykontrolozni, akkor megnézem, hogy tudok-e segíteni az agykontrollal akár saját magamnak, akár másnak. 

Ha pedig nekem van valami bajom, de én nem tudok agykontrollozni, konkrétan, mert én nem tudok, akkor megnézhetem, hogy van-e olyan ismerősöm, segítőm, aki tudna küldeni úgymond energiát. Ez a 11-es ház lesz mindig, ilyenkor nem nézzük, hogy milyen viszonyban van, mert segítőként értékeljük. Teljesen mindegy, hogy most a barátom vagy csak a munkatársam, vagy akárkim, ő az én segítőm lesz. Így csak mondom, tehát ez egy kicsit már kint van ebből a témakörből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése