Kérdezd a csillagokat - 9.h. a kérdőasztrológiában 2.rész


És akkor ehhez kapcsolódóan viszont mindenféle vallási és ezoterikus 2 például azokat meg lehet nézni a 9-es házban, a hitet, vallást, tehát ha valakinek ilyen kérdése van. 


Bár ilyen ritkán van, ha valaki vallást akar váltani vagy én nem tudom egyházat, akkor azt is a 9-es házban nézzük, vagy a külföldi utakat is. Majd mindegyikről beszélünk részletesen, most csak elmondom, hogy mi tartozik ide. 


De ennél tudni kell, hogy ritkán nézzük magát a külföldet, bár azért mostanában fel szokott bukkanni nekem kérdésekben, mert általában valamilyen céllal mennek ki az emberek. Tehát vagy dolgozni manapság, az 10-es ház, és akkor ilyen szempontból tök mindegy a 9-es ház, tehát ugyanúgy 10-es háznak nézzük, mint ha itthon keresne munkát. 

Vagy nyaralni megy, és akkor 5-ös ház, vagy netán férjhez megy oda, mert most már ilyen is van, vagy hát volt is mindig, de most ugye vannak országok, ahová csak úgy lehet bejutni, akkor meg ugye a 7-es házat nézzük. 



De hogyha emellett azért érdekelné az - mert néha nekem azért kérdeznek ilyet -, hogy mit tudom én - nekem volt ilyen kérdezőm -, hogy Vancouverbe vagy Londonba menjen ki, tehát hogy kint élni. És ugye már végignéztük a munkát, vagy ami éppen számára cél lehet ott, abban az országban, de mondjuk, tényleg érdekelné, hogy hol érezné jobban magát, akkor meg lehet nézni azért az országot is, hogy melyiknek a klímája tetszene, vagy a kultúrája, vagy nem tudom, akkor az a 9-es ház, egyébként más nem. 

Vagy teszem azt, még ugye ilyet vettünk is azt hiszem nyaralásnál, ha nagyon nem tudjuk eldönteni, hogy most mit tudom én, van két-három ország, és hova menjünk. És akkor nem a szállás számít, meg nem az izé, persze megnézzük akkor is magát a nyaralást is, de az országot is meg lehet nézni szintén, hogy hol éreznénk jobban magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése